середа, 4 квітня 2018 р.

Я здоров'я збережу - сам собі допоможу


7 квітня - Всесвітній день здоров'я. Цей день було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я в 1948 році, глобальною  ідеєю якого є пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
Сьогодні в нашій бібліотеці  були проведені літературно-ігрові перегони до Всесвітнього дня здоров'я, в яких брали участь учні 10-Б класу НВК "ЗОШ №2-гімназії". Учасники команд "Вітамінки" та "Антибіотики" були дуже активними у конкурсах,  доповнювали прислів'я та приказки про здоров'я, дискутували про шкідливі звички, давали відповіді на запитання вікторини, показували пантоміми своїм суперникам про різні  види спорту та пройшли тест "Чи вмієте ви вести здоровий спосіб життя?". Оцінювала роботу команд журі - класний керівник Галина Адамівна Турик. В результаті конкурсів перемогла команда "Вітамінки". Але всі учасники зрозуміли, що потрібнj вести здоровий спосіб життя тому, що здоров'я для людини - найголовніша цінність.
















Немає коментарів:

Дописати коментар