середу, 12 квітня 2017 р.

Всесвітній день здоров'я!

Ми добре знаємо, що здоров'я - найбільша людська цінність. І попри всі складності нашого буття кожен повинен свідомо ставитися до власного здоров'я, берегти найдорожчий скарб у житті, тому що недарма у народі кажуть, що за гроші здоров'я не купиш.

Сьогодні у нашій бібліотеці відбулася мандрівка усним журналом "Циферблат життя - здоров'я". Учні, 10-А та 10-Б класів школи №1 імені Андрія Снітка, подорожуючи сторінками, дізнавалися нову інформацію про те, як правильно вести здоровий спосіб життя.

З першої сторінки вони взяли участь у бесіді і перевірили свої знання про причини, які сприяють виникненню шкідливих звичок. 


Перегорнувши наступну сторінку, послухали цікаву лекцію запрошеної гості - сімейного лікаря Дарієвської Наталії Миколаївни, яка розповіла глибше про шкідливість тютюнопаління, вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин. 










Далі пройшли бліц-тести по цій темі, а лікар зробив загальний висновок про те, чи ознайомлені вони із різними захворюваннями, шкідливими звичками та способами відмовитися від них. І на завершення, розглянули типові ситуації, які виникають у сучасної молоді та проаналізували їх.



























Глибоко помиляється той, хто вважає, що про своє здоров'я повинні турбуватися тільки люди середнього та старшого віку. Але і в молодості людина повинна берегти своє здоров'я, інакше старість зустріне далеко не в найкращій формі.


 Посміхайтеся частіше, бо ваше здоров'я і ваше щастя у власних руках!

Немає коментарів:

Дописати коментар